Lite åsikter och något för er TWILIGHT-FANS.

Hej hej alla filmäskare!

Lite information som jag tycker väcker många åsikter inom filmvärlden.

Det är så att många filmer i dagens läge har gått över till ny teknik som är 3D.
Klassiska filmer börjar nu bli överförd till 3D.
Först börjar George Lucas med att göra Star Wars Episode 1 till 3D.
Nu kommer Titanic i 3D på bio och det går rykten att Terminator 2 skall bli en också.

Själv tycker jag regissörerna och Hollywood blivit girigare än vanligt. Man får inte förstöra klassiska filmer med att göra det till 3D. Om det håller på så här kommer många andra mästerverk bli förstörda.
Tänk om Indiana Jones, Scarface, Jaws, Mad Max, E.T, Pulp Fiction eller Gudfadern skulle bli 3D.
Enligt mig tycker jag dem skall sluta med att göra 3D på äldre filmer. Nya filmer får gärna ha det.

Vad tycker ni om detta???? Vill gärna höra era åsikter.


Nu något för er som väntat på sista delen på The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2.
Här får ni den senaste trailern av mig:)


Kommentarer
Postat av: Niklas Riddarlo

Faktis kollat allat twilight filmerna på bio! ^_^ men tittar aldrig på trailers då jag hatar spoilers! ^_^

2012-03-27 @ 15:50:18
Postat av: Danny M

det är bra det:)

Sett dem tre första på bio, men inte sett Breaking Dawn än. Jag och natha väntar tills sista delen kommer på bio, så skall vi se alla 5 filmer på Twiday. jag har inte sett på trailern här heller. bara gav ut den till andra som vill se. Väntar hellre på filmen:)

2012-03-27 @ 19:01:57
URL: http://dannysfilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0