19. Altered.

| 2006 | 1 timme 24 min | 15 år | Rysare |

1996: Fem män försvinner - Fyra återvänder, helt förändrade. Ingen tror på deras berättelser, men 15 år senare presenterar sig plötsligt en möjlighet till hämnd...


1. Adam Kaufman | Tv-serien: Taken och Dawson's Creek | Between | Loving Leah | Final Sale |
2. Catherine Mangan | Monster | Speed Dating | The Plunge | Otis. E | The Road To Canyon Lake |
3. Brad William Henke | Tv-serien: Lost and Dexter | Zodiac | World Trade Center | Choke |
4. Mike C. Williams | The Objective | The Blair Witch Project | Montclair | Long Story Short | Sally |
5. Paul McCarty-Boyington | The Water Ghost | Fading Of The Cries | Tomorrow's Yesterday |
6. Misty Rosas | Tv-serien: Sid The Science Kid | Congo | Room 6 | Instinct | The Country Bears |


1. Eduardo Sanchez | The Blair Witch Project | Seventh Moon | Lovely Molly | Exists |
 
"VARNING: Den här filmen är blodig, inälvor och tarmar dras ut, kött ruttnar från kroppen och en massa läskiga varelser jagar männen. Har ni en stark mage, så rekommenderar jag den....annars håll er ifrån den. Jag däremot älskar såna här filmer. Regissören Eduardo Sanchez har ännu en gång lyckats skrämma och få folk att titta undan. Sminket här är otrolig. Detalj efter detalj efter detalj. Såna här filmer lever jag för. Adam Kaufman som spelar Wyatthar fått mig att dyrka honom. Han är duktig och visar det väl. Tycker det var lite kul att Michael C. Williams är med. När Blair witch kom ut, gick det rykten att det hade hänt på riktigt. Men eftersom han fortsätter att vara med på filmer, så var rykterna falska....haha. Nä, men seriöst Altered var en Berg-å-dalbana som får ens hår back i nacken ställa sig upp och nästan vilja spy av alla tarmar på golvet. Jag kan se den här många gånger och inte bli trött. Se den på EGEN RISK . Glöm inte att jag varna er."
Trackback
RSS 2.0