179. A Serbian Film.


| 2010 | 1 timme 40 min | 15 år | Thriller | Språk: Serbiska | Annan Titel: Srpski Film |

Den legendariske poorstjärnan Milos (Srdjan Tudorovic) har dragit sig tillbaka från industrin och kämpar för att försörja sin fru och deras son. När det förflutna knackar på dörren och Milos erbjuds en stor summa pengar för att delta i en experimentall konstfilm på beställning av en förmögen privatklient, kan han inte motstå frestelsen. Men projektet leder honom in i en värld av aldrig förr skådad ondska och när kameran börjar rulla är det för sent att backa ur.


1. Srdjan Tudorovic | Black Cat, White Cat | The Box 2011 | Underground | Sivi Kamion Crvene Boje |
2. Sergej Trifunovic | Next | In The Name Of The Son | The Raven | The Whistleblower | Serbian Scars |


1. Srdjan Spasojevic | The ABC's Of Death |
 
"VARNING: Filmen är obehaglig, grotesk, blodig, extremt våldsam och bara rent av äcklig, men jag älskar det! Tänk er en porrfilm som blir en Snuff film, fast lyfter upp den groteska känslan till det extrema. Jag mådde seriöst illa i vissa scener och jag är van vid det värsta, tills jag såg denna. Mardrömslik sex verkligen. I filmen var dem inte rädda att visa naket, noggrann med detaljer och effekterna var det värsta jag varit med om. Filmen är TOTALFÖRBJUDEN i spanien och tyskland. Det är den här i sverige också. Jag hade tur att jag fick tag på den på Tradera i huvudtaget. Förstår nu varför den var det också. Även om handlingen, all blod och det mest groteska sexscenerna man sett, så är filmen snyggt klippt mellan tagningar, redigerat och berättad på ett nytt annorlunda sätt. Lite kul att dem prata lite svenska i en scen...haha. Filmen är mäktigt skapat av regisörren, men herregud va fruktanvärd handling det var. Hemsk från början till det oväntade slutet. SE PÅ EGEN VILJA. Jag varnar er nu att ni måste ha en STARK MAGE. Glöm inte det."
Trackback
RSS 2.0