2. Aberration.


| 1998 | 1 timme 30 min | 16 år | Rysare |

Något är mycket fel i Langdon, en annars så trevligt semesterort i mellanamerika. Den ekologiska befolkningen av "Smådjur" försvinner snabbt och små bon eller slemmiga nästen med stora kokonger av ägg hittas. I en ensligt belägen fiskestuga har den vackra Amy (Pamela Gidley) kommit till lugn och ro från sin gamle pojkvän. Marshall (Simon Bossell) en biolog kommer dit för att undersöka vad som är fel och tillsammans hittar de orsaken, vilken är så bizarr att ingen kunde föreställa sig detta. En fullständig klimax av snöstormar och jakt på dessa varelser som finns överallt och går in överallt...


1. Pamela Gidley | Tv-serien: CSI, Skin och Twin Peaks | The Little Vampire | Permanent Record |
2. Simon Bossell | Spider & Rose | Hotel De Love | Better Than Sex | Cut | Muggers | Cosette |
3. Valery Nikolaev | The Saint | U-Turn | The Terminal | Artefakt | Vedma | Kino Pro Kino |


1. Tim Boxell | Chasing Destiny | Creeptales | Valley Of The Heart's Delight | Green Screen Show |
 
"Först när jag hörde om filmen och vad den handla om, tänkte jag detta har jag sett förut. Oh my god, va jag hade fel!!!! Även om jag inte kände igen skådespelarna eller regissören, så drogs jag till den ändå. Filmen var mycket bättre än vad jag trodde. Sjukt spännande, härliga repliker, specialeffekter som går över gränsen och en massa blod! Snygga explosioner och dessa varelser i filmen som ger ett helvete för paret är snyggt gjorda och vägrar dö. Vilket gör filmen mer spännande är att man tror vad som ska hända och helt plötsligt blir det inte så. Det här är "One of a kind" film som ger publiken vad dem vill ha. Förbered är på blod och skratt.
Trackback
RSS 2.0