Movie Time!!!!!!!

Tjenare alla filmälskare!!!!!!

Den här bloggen är till för alla er som vill ha min personliga åsikt om filmer som jag och min tjej ser här hemma.
På mitt förra inlägg såg ni min stora filmlista och jag ska se alla dem i alfabetsordning.
Eftersom jag hela tiden köper filmer också, så blir det en liten bonus för er ibland
med det senaste eller en gammal goding.
Meningen med bloggen är för jag vill dela med min lista till er och ge lite tips för lite fredagsmysfilm!!!!!
Och för att vissa filmer har jag bara sett en gång och vill se en gång till....hahaha.

just nu ligger lista på 922 filmer inkl serier.

Imon däremot ska jag köpa filmerna Machete, Dorian gray och Jackass 3.
Få se om jag hittar ngt mer, det händer!

Älskar att se på film med min underbara flickvän Nathalie och vill att hon ska se så mkt som möjligt med mig.
Så för er som vill läsa och följa bloggen säger jag:

Stäng av mobilen, toalett besök är förbjudet och ta fram all snacks och läsk.....

IT'S MOVIE TIME!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0