70. Beavis And Butt-Head Do America.


| 1996 | 1 timme 18 min | 7 år | Tecknad Komedi |

Våra orädda tonårshjältar vaknar upp en morgon och upptäcker att deras älskade tv har blivit stulen. De ger sig iväg på en resa tvärs över USA för att ta tillbaka den, och med lite tur, kanske också få lite tjejer. På vägen stöter de på en man som smugglar ett dödligt virus och hans svekfulla fru, en FBI-agent med förkärlek för kroppsvisitering, några lätt välbekanta Mötley crue-roddare, Mr. Van Dressen som sjunger Lesbian Seagull", en liten tant, och sist men inte minst Mr. Andersson och hans husvagn. Kan Beavis alter geo den store Cornholio hjälpa dem? Uh-huh. Huh-huh.


1. Mike Judge | Tv-serien: Beavis And Butt-Head | Spy Kids | Office Space | The Honky Problem |
2. Bruce Willis | Die Hard | The Sixth Sense | The Fifth Element | Planet Terror | Pulp Fiction |
3. Demi Moore | G.I Jane | Ghost | Striptease | Charlie's Angels 2 | Mr. Brooks | A Few Good Men |
4. Robert Stack | Airplane | Caddyshack 2 | Tv-serien: The Untouchables | Joe Versus. The Volcano |


1. Mike Judge | Extract | Office Space | Idiocracy | Tv-serien: Beavis And Butt-Head | Frog Baseball |
 
"Jag älskar Beavis and butt-head. Dem var före South park och är banne mig roligare och mer korkade än någonsin. Skratta hejdlöst av deras humor och upptåg. Serien såg jag när jag var yngre, men filmen är helt klart roligare. Två tummar upp. Se den om ni gillar samma humor som South park, fast värre....hahaha."
Trackback
RSS 2.0