Tävling: Gillar du att gå på bio?



Tjenare, alla filmälskare!!!
Nu är det dags för en ny tävling och priset denna gång är:
Ett presentkort fylld med 100 kr för bio.

Ni kan bara skicka in svaren en gång och accepteras bara om ni svarar här på bloggen.

Klicka på "Filmkommentarer", så kan ni skicka in svaren där.
Tävlingen avslutas den 19 April kl 13:00.

Den 27 April har The Avengers världspremiär på bio och jag har äntligen biljetter.
Så på dagen efter kommer en recension på filmen;)
Hoppas ni kan era superhjältar, för här kommer 3 frågor om The Avengers och en liten extra fråga.

1. Vem av dessa superhjältar är INTE med i The Avengers?

A. The Hulk.
B. Black Widow.
C. Captain America.
D. Green Lantern.

2. En superhjälte vid namnet Hawkeye (Jeremy Renner) har tyvärr inte en egen långfilm, men Hawkeye dök upp en kort stund under en annan film. Vilken film var det?

1. Iron Man.
2. Thor.
3. The Incredible Hulk.
4. Captain America.

3. Vad heter skådespelaren som spelar Iron Man?

A. Robert De Niro.
B. Robert Downey Jr.
C. Robert Englund
D. Robert Duvall.

4. Varför skall just du vinna presentkortet?

LYCKA TILL!!!!!

Kommentarer
Postat av: Per Aspenberg

1. D: Green Lantern, är inte med i the Avengers.

2. 2: Thor, så heter filmen som Hawkeye är med typ en sekund i.

3. B: Robert Downey Jr. Heter skådespelaren som spelar Iron man.

4. Jag bör vinna, eftersom att jag är arbetslös och därför inte har råd att gå på bio xD

Sen självklart för att jag har alla rätt och brukar kolla din blogg innan jag ska se någon film för inspiration och hjälp vid filmval.

2012-04-12 @ 13:56:11
URL: http://www.facebook.com/#!/P.Aspenberg
Postat av: Joel Geneback

1=D

2=2

3=B



4. För att jag hade tänkt överraska min flickvän med bio så här nu när vårkänslorna spirar!

2012-04-12 @ 18:35:04
Postat av: Uffe Måssebäck

A 4 D

2012-04-12 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0